چهارمین انفجار در شهرک صنعتی گرمسار رخ داد | افزایش شمار مصدومان-راهبرد معاصر
قضاوت دیدار ایران - قطر به داور ژاپنی سپرده شد جام جهانی ازبکستان | تیم ملی فوتسال ایران حذف شد رأی کمیته انضباطی نقض شد | جریمه ۳ میلیاردی برای استقلال رهبر معظم انقلاب: یاد شهیدان ضامن سلامت حرکت ملت ایران است ورود دو موج بارش پی‌ در پی به کشور از فردا شهادت ۷۲ نفر در پی حملات گسترده رژیم صهیونیستی به لبنان | ۴۰۰ نفر مجروح شدند تل‌آویو ادعای رسانه عبری درباره آتش‌بس با لبنان را تکذیب کرد بازگشت پیکر‌های مطهر ۹۷ شهید دفاع مقدس از مرز شلمچه معاون قوه قضائیه: اولویت استخدام نیرو برای دادگاه‌های صلح با نیرو‌های شورا‌های حل اختلاف است پزشکیان پس از پایان سفر به نیویورک: با سران بیش از ۱۵ کشور گفتگو کردیم هیئت پارلمانی ایران عازم روسیه شد بررسی دوباره موضوع کنکور در شورای عالی انقلاب فرهنگی ظریف: ایران در ماه‌های گذشته به شدت در برابر اسرائیل از خود خویشتنداری نشان داده است قیمت خودرو امروز ۵ مهر ۱۴۰۳ | کدام خودرو ۸۰ میلیون تومان گران شد؟ + جدول خبر مهم برای متقاضیان مسکن | تصمیم دولت چهاردهم درباره نهضت ملی مسکن

چهارمین انفجار در شهرک صنعتی گرمسار رخ داد | افزایش شمار مصدومان

لحظاتی قبل چهارمین انفجار ناشی از حریق گسترده در یک کارخانه واقع در شهرک صنعتی گرمسار رخ داد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۰ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 23
کد خبر: ۲۵۸۱۶۴

به گزارش راهبرد معاصر، همزمان با بعد از ظهر دوشنبه و در پی وقوع حریق گسترده در یک کارخانه تولید میعانات نفتی در شهرک صنعتی گرمسار، چهارمین انفجار نیز رخ داد و کار برای آتش نشانان در راستای اطفای حریق سخت‌تر از قبل شد.

هم اکنون تیم‌های امدادی و آتش نشانی در محل هستند، اما میزان شعله‌ها و حرارت آنقدر بالا است که امکان نزدیک شدن به آتش وجود ندارد.

خوشبختانه این کارخانه ابتدا دچار آتش سوزی و سپس انفجار شده در نتیجه کارگران آن تخلیه شده‌اند و در بدو امر دو نفر با مصدومیت و سوختگی بالا به بیمارستان انتقال یافتند.

حالا، اما گفته می‌شود تعداد مصدومان حادثه به ۱۰ نفر رسیده است.

استاندار سمنان که در محل حادثه حضور یافته و خود راساً فرماندهی عملیات را بر عهده دارد اعلام کرد از گسترش آتش به دیگر نقاط جلوگیری شده است.

سید محمد رضا هاشمی با بیان اینکه تمام امکانات و عوامل آتش‌نشانی و امدادی در صحنه حاضر و برای اطفای حریق تلاش می‌کنند، بیان کرد: از تهران هم نیرو‌های امدادی به صحنه اعزام شده‌اند.

به گفته مسئولان پالایشگاه هیدروکربن دیگری با حدود ۴۰ مخزن در کنار کارخانه دچار حریق وجود دارد که همه تلاش مسئولان این است که آتش به این قسمت نرسد، زیرا دیگر نمی‌توان آن را کنترل کرد./ مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار